طرح شکوه مادری با تجلیل از مادر شهید اسحاق زارع برگزار شد 
طرح شکوه مادری با تجلیل از مادر شهید اسحاق زارع برگزار شد 

طرح شکوه مادری با تجلیل از مادر شهید اسحاق زارع برگزار شد 

مهدی احمدی خواه گفت: این هفته در قالب طرح شکوه مادری از مادر شهید اسحاق زارع تجلیل شد.
شناسه خبر : 1124699 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

«مهدی احمدی خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: این هفته در قالب طرح شکوه مادری از مادر شهید اسحاق زارع تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج مادران شهدا را الگوی صبر و استقامت برشمرد و افزود: مادر شهید زارع از جمله مادران شهدایی است که ما امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون فداکاری فرزندان آنها هستیم و این تقدیر و تشکر در برابر صبر و استقامت این مادران ناچیز است.


وی بیان کرد: شهید اسحاق زارع در ۴ مرداد ۱۳۵۱ در روستای تاریک ماه از توابع شهرستان قلعه گنج چشم به جهان گشود و دوره ابتدایی را در روستا زادگاهش گذراند.


احمدی خواه ابراز کرد: از ویژگی های بارز اخلاقی شهید زارع، شجاعت و دلیری شهید بوده و هر جا که احساس می کرد حق مظلومی پایمال شده از آن دفاع می کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج ادامه داد: این شهید در یکم بهمن ماه سال ۱۳۷۰ که دوران سربازی را سپری می کرد در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


وی اظهار کرد: این هفته و در تداوم سه شنبه های تکریم، از فرصت طرح شکوه مادری برای تجلیل و تکریم جایگاه والای مادر شهید زارع استفاده کردیم.


احمدی خواه در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز با اجرای این طرح سعی کردیم یاد و خاطره شهید زارع را زنده نگه داشته و برای بچه مسجدی های کانون الگویی برتر معرفی کنیم.

پایان پیام/ 586